Przypomnienie zasad aktywowania nauczania zdalnego

Przypominamy zasady nauki zdalnej, które wprowadziliśmy w naszej szkole w okresie wiosennej pandemii.

Google Classroom

Podajemy sposób logowania się uczniów do szkolnego systemu zdalnego nauczania opartego na witrynie Google Classroom. Prosimy podążać według poniższych kroków:
1. Dane do logowania przekazują wychowawcy poszczególnych klas: „mail=login” i „hasło do Google Classroom”
2. Uczniowie wpisują w przeglądarce na górnym pasku adresowym: classroom.google.com
3. Uczniowie logują się podając swoje dane w postaci loginu i hasła oraz postępują zgodnie z dalszymi instrukcjami systemu.
4. Wybierają opcję dołączenia do zajęć klikając „+” umieszczony w prawym górnym rogu.
5. Przystępują do poszczególnych zajęć we właściwej klasie poprzez wpisanie „kodu zajęć” podanego przez swojego nauczyciela danego przedmiotu.

Szkolny system poczty elektronicznej

Podajemy sposób logowania się uczniów i nauczycieli do szkolnego systemu poczty elektronicznej.
Klikając w poniższy link przechodzimy do strony z logowaniem do szkolnego konta mailowego. Login i hasło przekazane zostało przez Wychowawców poszczególnych klas.

https://sp5reda.webd.pl:2096

Nazwa uczniowskich kont mailowych w większości przypadków to: pierwsza litera imienia.nazwisko.ucz@sp5reda.pl

Czasami przy powtarzających się danych wpisujemy całe imię.

Nazwa kont mailowych nauczycieli to: pierwsza litera imienia.nazwisko@sp5reda.pl

Wszystkich nauczycieli prosimy o bieżące sprawdzanie szkolnych skrzynek mailowych (……@sp5reda.pl) i pilne postępowanie zgodnie z przesyłanymi informacjami.

Prosimy uczniów o zalogowanie się na indywidualnych kontach i bieżące sprawdzanie szkolnych skrzynek mailowych.

Sprawdzamy na bieżąco informacje publikowane za pośrednictwem dziennika elektronicznego Librus.

Więcej informacji o systemie zdalnego nauczania prowadzonego w naszej szkole dostępnych jest we wpisie:

Aktywowanie nauczania zdalnego

Możesz również polubić…