Przypomnienie zasad aktywowania nauczania zdalnego
Przypominamy zasady nauki zdalnej, które wprowadziliśmy w naszej szkole w okresie wiosennej pandemii.
Google Classroom
Podajemy sposób logowania się uczniów do szkolnego systemu zdalnego nauczania opartego na witrynie Google Classroom. Prosimy podążać według poniższych kroków:
1. Dane do logowania przekazują wychowawcy poszczególnych klas: „mail=login” i „hasło do Google Classroom”
2. Uczniowie wpisują w przeglądarce na górnym pasku adresowym: classroom.google.com
3. Uczniowie logują się podając swoje dane w postaci loginu i hasła oraz postępują zgodnie z dalszymi instrukcjami systemu.
4. Wybierają opcję dołączenia do zajęć klikając „+” umieszczony w prawym górnym rogu.
5. Przystępują do poszczególnych zajęć we właściwej klasie poprzez wpisanie „kodu zajęć” podanego przez swojego nauczyciela danego przedmiotu.
Szkolny system poczty elektronicznej
Podajemy sposób logowania się uczniów i nauczycieli do szkolnego systemu poczty elektronicznej.
Klikając w poniższy link przechodzimy do strony z logowaniem do szkolnego konta mailowego. Login i hasło przekazane zostało przez Wychowawców poszczególnych klas.
Nazwa uczniowskich kont mailowych w większości przypadków to: pierwsza litera imienia.nazwisko.ucz@sp5reda.pl
Czasami przy powtarzających się danych wpisujemy całe imię.
Nazwa kont mailowych nauczycieli to: pierwsza litera imienia.nazwisko@sp5reda.pl
Wszystkich nauczycieli prosimy o bieżące sprawdzanie szkolnych skrzynek mailowych (……@sp5reda.pl) i pilne postępowanie zgodnie z przesyłanymi informacjami.
Prosimy uczniów o zalogowanie się na indywidualnych kontach i bieżące sprawdzanie szkolnych skrzynek mailowych.
Sprawdzamy na bieżąco informacje publikowane za pośrednictwem dziennika elektronicznego Librus.
Więcej informacji o systemie zdalnego nauczania prowadzonego w naszej szkole dostępnych jest we wpisie: