EWALUACJA WEWNĘTRZNA
W szkole prowadzona jest ewaluacja wewnętrzna. W roku szkolnym 2016/17 ewaluacja wewnętrzna dotyczy wymagania drugiego zawartego
w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 sierpnia 2015 r.
w sprawie wymagań wobec szkół i placówek:
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się
Celem ewaluacji jest:
- zbadanie, na ile procesy edukacyjne w szkole są organizowane w sposób sprzyjający uczeniu się i są dostosowane do potrzeb uczniów i możliwości szkoły,
- opracowanie planu działań mających na celu zwiększenie wśród uczniów i rodziców zadowolenia z procesów edukacyjnych przebiegających w szkole i wpływu na proces uczenia się.
Skład zespołu ds ewaluacji wewnętrznej :
Groenwald Lidia – przewodnicząca
Hanna Blaszke
Bogusława Paszowska
Arkadiusz Janor
Bogumiła Lewkowicz
Renata Mejer
Anna Żornaczuk
Kryteriami ewaluacji są : adekwatność procesów do potrzeb ucznia, powszechność prowadzonych działań i ich skuteczność.
W badaniach biorą udział uczniowie klas III – VI, rodzice tych uczniów i nauczyciele.
Metody badawcze:
- dla uczniów: róża wiatrów, gadająca ściana, tarcza strzelnicza, linia czasu.
- ankieta dla rodziców,
- ankieta dla nauczycieli
- analiza dokumentów.
Badania prowadzone są od XII – II, następnie będą analizowane przez zespół ewaluacyjny. Opracowane wnioski będą umieszczone na stronie internetowej
w czerwcu 2017 r.
Opracowanie: L. Groenwald